Kotkan Klubi ry

Kotkan Klubi

Kotkan Klubi ry

Kotkan Klubi ry on vuonna 1875 perustettu poliittisesti sitoutumaton yleishyödyllinen yhdistys joka vaalii ja ylläpitää suomalaista klubiperinnettä. Yhdistys tarjoaa jäsenilleen osallistumismahdollisuu- den keskusteluun yhteiskunnallisista ja taloudellisista asioista mm. järjestämällä jäsenistöään kiinnostavia ekskursioita, esitelmä- ja keskustelutilaisuuksia sekä retkiä.

Kirkkokatu 2
48100 Kotka

Postitus- ja laskutusosoite:
Kotkan klubi ry c/o Raija Liisa Sorakari
Korkeavuorenkatu 17 as. 2
48100 Kotka

Yhdistyksen sivusto
www.kotkanklubi.fi

Ravintola Kotkan klubi

Ravintolan sivuille >>

Yhdistys omistaa ja pitää hyvää huolta vuonna 1927 valmistuneesta kauniista ja tyylikkäästä klubikiinteistöstään, jossa toimii yleinen kaikille avoin täysillä anniskeluoikeuksilla varustettu ravintola. Ravintola on suosittu lounas- ja iltaravintola. Ravintolatoimintaa kiinteistössä harjoittava N&N Events Oy ja yhdistys toimivat kiinteässä yhteistyössä kehittäen edelleen ravintolan ja yhdistyksen toimintoja Klubin ja Klubikiinteistön arvokkaita perinteitä kunnioittaen.

Ravintolan sivusto
www.kotkanklubi.com